Om mig

Mitt foto
Jag är 34 snart 35 år Hmm.. Så svårt att beskriva sig själv tycker jag?! Men enligt min Man Johan så e jag:Söt, underbar, sprallig,Glad,omtänksam, tjej, hoppas mina vänner tycker det oxå Hihi ;O)Sen tycker jag det är kul att fota, sen kanske jag inte är Bäst på det men men.. Annars umgås jag gärna med mina vänner.. Och jag gillar att ut och gå iskogen gärna med Mannen och vår hund Flexa Träna med Flexa är oxå ngt jag tycker är jätte kul, hoppas på att vi kommer kunna tävla i framtiden. =O) Men då vi snart ska bli föräldrar så har jag lämnat över kopplet till min Man och det går super bra för dom ;O) Vi längtar väldigt mkt nu tills vår lilla "Niris" vi vet ju inte om det blir en Nils eller Iris därav namnet "Niris" ;O)

tisdag 19 april 2011

Vååår,,

Idag blev jag så glad för jag fick 2 fika gäster Grannen Zandra och Madde o så barnen o vovvar ;0)
Så härligt vi satt i solen o drack Latte o snacka skit hihi kan inte bli bättre ;0)



- Lindas iPhone

2 kommentarer:

  1. Tack för fikastunden!!! Jättemysigt även om min hund hade glömt bort hur man beter sig. Idag ska Jonte på påskfesten så jag tar ett kort på honom i kanindräkten och skickar sen så du får se honom =o)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Haha Helge skötte sig bra tycker jag Flexa tyckte nog bara han var tråkig för han ville ju inte leka ;0)
    Ja va kul skicka gärna en bild på Jonte,, så ska jag visa Mamma med =0)

    Kram kram

    SvaraRadera